Podaci firme ::::

service description:

HRI-VITALION
Tableta protiv osteoporoze i ateroskleroze

Atherosclerosis --- zakrečenje krvnih sudova

Zdravi proizvodi dodaci ishrani --- cirkulacija krvi

HRI-vitalion tableta je esencija prirodnih biljnih i lekovitih materija. Osnovni sastojci preparata gaje se u biokulturi a tokom proizvodnje odabranim procesima se čuvaju u njima sadržani korisni elementi. HRI-tehnologija obezbeđuje izuzetan efekat postavljanjem sastavnih elemenata u optimalni odnos.

Uspešnost HRI-Vitaliona se ogleda u:
- prevenciji i lečenju ateroskleroze;
- otklanjanju tegoba kod osteoporoze;
- otklanjanju suvišne količine uree iz krvi koj dovodi do razvoja gihta;
- otklanjaju hiperholesterolemije tako što vezuje holesterol iz krvi i eliminiše ga iz organizma ;
- pomaže detoksikacionu ulogu jetre otklanjajući na taj način toksične materije iz cirkulacije preko bubrega;


Zahvaljujući sprečavanju nagomilavanja otrovnih materija u organizmu HRI-Vitalion uspešno reguliše proširenje vena, spondil, okoštavanje vratnih pršljenova, visok krvni pritisak, snažno telesno zamaranje, migrenske glavobolje, krvarenje desni, slabljenje sluha, teški zadah iz usta ali i nastanak tumora.

HRI-Vitalion tablete kao dopuna ishrane priprema se dodavanjem: jabuke, grožđa, narandže, hibiskusa, šipka, zovinog cveta, beta-karotina, askorbinske kiseline, cink-oksida, dehidriranog bakarnog sulfata, mangan sulfata monohidrata, gvožđe fumarata, magnezijum- oksida, kalijum hlorida, kalcijum karbonata i natrijum hlorida.

Doziranje: Preporučuje se da se preparat koristi u kurama u trajanju od 3 meseca, zatim se mesec dana pauzira da bi se posle toga ponovo održala nova kura od po 3 meseca. Uzima se za vreme unošenja jela ili nakon jela sa velikom dnevnom količinom tečnosti. Maksimalna doza je 2 puta dnevno po 1 tablete, a preventivna doza je 1 do 2 tablete dnevno. Najmanja količina za preventivu od 1 tablete dnevno uspešno sprečava nastajanje programske greške organizma koja dovodi do razvoja ateroskleroze i osteoporoze.
1 tableta 20,5 gr; 1 kutija = 50 tableta

Nešto kratko o osteoporozi... Osteoporoza je progresivna metabolička bolest kostiju, koja se karakteriše smanjenjem mineralne gustine, mase, kost, gubitak kalcijuma iz kosti. To dovodi do smanjenja čvrstine kosti, povećanja fragilnosti i porasta rizika za nastanak preloma kosti. Najugroženiji su kičmeni pršljenovi i butna kost. Prelomi mogu nastati posle lakših trauma ili čak bez povrede tzv. spontani prelomi. To je “nema” bolest, počinje podmuklo, bez simptoma i najčešće se otkriva tek kada se desi prelom neke kosti. Zato je i zovu “tihi kradljivac kostiju”. Nekada se kao prvi simptomi mogu javiti bolovi u kostima, zglobovima, mišićima ali se najčešće ne pomišlja na osteoporozu kao mogući uzrok.

Nešto kratko o aterosklerozi... Brojne studije koje su sprovedene u Evropi i Severnoj Americi su utvrdile brojne faktore rizika za nastanak i razvoj ateroskleroze. Najčešći su hiperlipidemija, povišen krvni pritisak, šećerna bolest, uživanje cigareta, godine, pol. U poslednje vreme se veliki značaj pridaje i novootkrivenim faktorima rizika, koji su ciljana meta budućih medicinskih istraživanja. Među njima se posebno ističu nivo C-reaktivnog proteina u krvi, povećanje nivoa homocisteina i fibrinogena u krvi, kao i povećana frakcija LDL-holesterola.

Našu ponudu i najnovije aktuelnosti možete pogledati i na:
www.lekovitiproizvodi.rs
www.hri-vitalion.rs

vaše slike:

Hri-Vitalion
Vitalion

Alternativna medicina
Alternativne grane medicine 
alternativne metode lečenja 
Alternativno lečenje
ateroskleroza
atherosclerosis
atherosclerosis- zakrečenje krvnih sudova
biljni preparati
Biljni proizvodi
cirkulacija
cirkulacija krvi
Dijetetski suplementi
Podaci firme ::::.

Beograd, 11000
Srbija
Interesujte se Mapa

service description:

Visok krvni pritisak (hipertensio arterialis) je bolest savremenog doba, a njegove komplikacije infarkt i šlog su najčešći uzrok smrti na našim prostorima. Visina krvnog pritiska ukazuje na stanje srca. Da bi se sprečile bolesti srca i krvnih sudova pritisak treba da bude ispod 140/90. Postoje mnoge namirnice koje mogu da snize krvni pritisak. Ishrana je najvažniji način borbe protiv visokog krvnog pritiska (hypertension), bilo u kombinaciji sa farmakološkim lekovima ili kao zamena za njih.



U azijskim zemljama se od vajkada koristi celer za snižavanje krvnog pritiska. Dr Vilijam Eliot (William Elliott) sa univerziteta Čikago je izolovao iz celera supstancu koja snižava krvni pritisak, što je potvrdio eksterimentom na pacovima. On smatra da celer snižava krvni pritisak smanjujući hoprmon stresa koji dovodi do sužavanja krvnih sudova i porasta pritiska. Celer je prema tome najefikasniji kod bolesnika kod kojih pritisak raste zbog psihičkog stresa. Uz to celer je u eksperimentu dovodio i do sniženje holesterola, koji je često povišen kod osoba sa esencijalnom hipertenzijom.



Još jedan legendarni narodni lek za visok krvni pritisak i to veoma efikasan, čije je dejstvo naučno potvrđeno, je beli luk (allium sativum, garlic). On je kao lek dosta korišćen u kineskoj narodnoj medicini. Nedavno je u Nemačkoj ispitivano njegovo dejstvo i ustanovljeno je da znatno snižava dijastolni (donji) krvni pritisak kod obolelih sa srednje teškom hipertenzijom. Taj efekat se postiže sa nekoliko čenova dnevno. Efekat belog luka je tokom ispitivanja postajao sve veći, što govori o njegovom kumulativnom dejstvu. Beli luk je na sniženje krvnog pritiska delovao najviše svojom sposobnošću da opusti glatke mišiće krvnih sudova, i tako ih proširi. To dejstvo je posledica velikog sadršaja adenozina, koga ima i u crnom luku. I sirov i kuvan beli luk snižavaju pritisak, ali je svež efikasniji.



Berlinski istraživač Peter Zinger smatra da su omega – 3 masne kiseline u ribljem ulju glavni lek za hipertenziju. U lakšim oblicima hipertenzije male doze ribljeg ulja mogu dovesti do normalizacije krvnog pritiska, a kod težih oblika mogu pojačati dejstvo lekova beta blokatora. Da bi se regulisao krvni pritisak, kod većine ljudi, je potrebno najmanje tri obroka masne morske ribe nedeljno (losos, skuša, tunj, sardina i haringa). Potrebna količina omega – 3 masnih kiselina je 2000mg dnevno što se može obezbediti sa 100g sveže skuše, 120g konzerviranog lososa ili 200g sardina. Mononezasićene masne kiseline maslinovog ulja takođe snižavaju krvni pritisak.



Voće i povrće verovatno snižava krvni pritisak, jer je on kod vegetrarijanaca niži. Primećeno je da prelazak na vegetarijansku ishranu snižava krvni pritisak. Antioksidansi iz voća i povrća na zaobilazan način povećavaju prostaciklin koji širi krvne sudove, dovodeći do pada pritiska. Povoljan efekat ima i vitamin C iz voća i povrća. On deluje preventivno, jer njegov nedostatak vodi ka porastu pritiska. Dr Kristofer Balpit (Christopher Bulpitt) iz bolnice Hamersmit navodi niz podataka o tome da su visok krvni pritisak i moždana kap češći kod ljudi koji unose malo vitamina C.


Kalijum ima znatan uticaj na krvni pritisak. Njegovo nedovoljno unošenje dovodi do porasta krvnog pritiska, a unošenje hrane bogate kalijumom ga snižava. Nedovoljno unošenje kalijuma u organizam dovodi do zadržavanja natrijuma, koji povećava krvni pritisak. Hrana bogata kalijumom je pečen krompir, dinja, avokado, blitva, breskva, kajsija, šljiva, sok od paradajza, nemasni jogurt, pasulj, losos, soja, banana i badem.

Kalcijum može, kod osoba osetljivih na so, odnosno osoba kojima raste pritisak pri unosu slane hrane, da dovede do njegovog sniženja. S jedne strane kalcijum povećava izlučivanje natrijuma, koji povećava pritisak, a sa druge strane on smanjuje lučenje parathormona, koji takođe povećava pritisak. Kalcijuma ima dosta u mleku i mlečnim proizvodima, lososu , skuši i sardinama sa kostima, kelju, suvim smokvama, tofuu, soji, lišću repe, brokulima i pasulju.



Kod velikog broja bolesnika (30 – 50%) smanjenje soli u ishrani može znatno da snizi krvni pritisak. Prema istraživanjima Rosa Feldmana (Ross Feldman) sa Univerziteta Ontario manji unos soli omogućuje bolju elastičnost krvnih sudova, što dovodi do pada krvnog pritiska. Sniženje unosa soli može da se ostvari ako se ne konzumira gotova prerađena hrana i suhomesnati proizvodi, jer oni sadrže velike količine soli. Kod 15% osoba sa hipertenzijom znatno sniženje unosa soli nema efekta, a kod nekih može čak i da povisi pritisak. Natrijum iz soli može da ošteti krvne sudove mozga i dovede do moždanog udara bez porasta krvnog pritiska. Neslana ishrana se posebno preporučuje bolesnicima koji osim povišenog pritiska imaju problema sa bubrezima i srcem.



Jedna čaša vina dnevno ili jedno žestoko piće dnevno nemaju uticaja na pritisak, ali ga veće količine progresivno i stalno povećavaju. Kod osoba koje dosta piju prestanak unosa alkohola može da dovede do normalizacije pritiska.



Kafa nije glavni krivac za hronično povišen krvni pritisak. Kofein prolazno povećava pritisak kod osoba koje povremeno piju kafu, čak i kod onih koji je redovno piju, posebno kada su pod stresom. Većini ljudi sa hipertenzijom kafa ne smeta, ali se ne preporučuje onima kojima pritisak znatno raste kada su pod stresom. Takve osobe, kad su pod stresom, imaju preteranu reakciju nadbubrežne žlezde na kofein, što podiže krvni pritisak.



Saveti osobama sa visokim krvnim pritiskom:

* Jedite što više voća i povrća, jer su prepuni poznatih i nepoznatih supstanci koje snižavaju pritisak (vitamin C, kalijum, kalcijum...).

* Jedite naročito celer i beli luk.

* Jedite masnu morsku ribu, kao što je skuša, losos, tunj, sardina ili haringa tri puta nedeljno.

* Manje solite jelo. Ne iznosite slanik na sto i ne jedite industrijsku hranu i suhomesnate proizvode.

* Ograničite unos alkohola na jedno do dva pića dnevno. Izbegavajte opijanje, koje može znatno da povisi pritisak.

* Ako ste gojazni, oslabite. To je siguran način da spustite krvni pritisak.
Podaci firme ::::.

service description:

Stetoskop doo Niš - Privredno društvo za pružanje usluga u oblasti informacionih tehnologija

Visok krvni pritisak je ozbiljna bolest. Sreća je, međutim, što se komplikacije ove bolesti mogu da. spreče kada se visok krvni pritisak dijagnostikuje, redovno leči i kontroliše. Što se ranije započne lečenje visokog krvnog pritiska biće i uspešnije. Cilj lečenja je da se krvni pritisak smanji ispod 140/90 mmHg. Idealno bi bilo smanjenje ispod 130/85 mmHg. Uz lečenje visokog krvnog pritiska neophodno je lečiti i drage prisutne faktore rizika (povišene masti u krvi, šećerna bolest, fizička neaktivnost i dr.). Lečenje se sastoji iz primene nefarmakoloških mera i primene lekova.
Nefarmakološko lečenje visokog krvnog pritiska

Nefarmakološko lečenje se sastoji iz lečenja gojaznosti, smanjenja unosa soli, povećanja fizičke aktivnosti, relaksacionih načina lečenja i zabrane alkohola. Nefarmakološkim lečenjem se započinje lečenje svih bolesnika sa visokim krvnim pritiskom i može biti efikasno kod bolesnika čija vredost krvnog pritiska ne prelazi 160/100 mmHg. Ako se ovim merama ne normalizuje krvni pritisak, primenjuju se pored nefarmakoloških mera i lekovi.
Smanjenje telesne težine

Gojaznost ne mora obavezno da bude praćena visokim krvnim pritiskom. Međutim, postoji sigurna veza između gojaznosti i visokog krvnog pritiska. Gojazne osobe tri puta češće imaju visok krvni pritisak u odnosu na normalno uhranjene osobe. Gojazna osoba ima dodatnu količinu krvi koja uz visok krvni pritisak vrlo mnogo opterećuje srce. Možda je značajno istaći da je najteže istrajati na dijeti. Normalizovanje telesne težine kod gojaznih može da smanji krvni pritisak ili čak da ga dovede u normalne granice. Kod težih oblika visokog krvnog pritiska, smanjenje telesne težine čini lekove efikasnijim. Treba istaći da sa starenjem veliki broj ljudi dobija u telesnoj težini. Razlog za to je sledeći: posle 25. godine života organizamu treba 10 kalorija manje dnevno za svaku godinu života. Osoba stara 50 godina treba dnevno da unese manje 250 kalorija (25 x 10). Ako unosi svaki dan 100 kalorija više (na primer jedna kriška hleba), za godinu dana dobiće u težini pet kilograma.
Smanjenje unosa soli

Lečenje visokog krvnog pritiska uključuje smanjen unos kuhinjske soli. Velika restrikcija unosa soli nije potrebna. Preporučuje se unošenje dnevno do jedne kafene kašičice soli. To može da smanji krvni pritisak za 10 mmHg. Da bi se realizovalo unošenje male količine soli, preporučuje se ishrana sa više svežeg povrća i voća. Hrani, umesto soli, dodavati biljne začine i limun. Izbegavati konzervirane proizvode, slane mesne i mlečne prerađevine, kao i sve ostale slane proizvode uključujući tu i povrće spremljeno za zimu (kiseo kupus, paprike, krastavci i dr.).
Fizička aktivnost

Redovan fizički trening je koristan za bolesnike sa visokim krvnim pritiskom. Utvrđeno je da fizički trening smanjuje krvni pritisak i čini ljude više motivisanim da se leče. Pre uključenja u fizičku aktivnost, neophodni su pregledi, a posebno test opterećenja fizičkim naporom, da bi se utvrdio intenzitet opterećenja. Fizička aktivnost može da bude i štetna ako nije dobro dozirana. Preporučuju se šetanje, vožnja bicikla i plivanje. Ne preporučuju se vežbe, gde se vrše veći pokreti glavom ili statička opterećenja (dizanje tereta, guranje automobila i slično). Fizička aktivnost mora da prija, izvodi se najmanje 4 puta nedeljno u trajanju od jednog časa. Fizičku aktivnost odložiti pri nepovoljnim atmosferskim uslovima (temperatura ispod 0° C ili iznad 25° C u hladu, vlažnosti vazduha preko 70%).
Relaksacione tehnike

Poslednjih godina porastao je interes za različite relaksacione tehnike u lečenju visokog krvnog pritiska. Ovim načinom se postižu dobri efekti kod psihički prenapregnutih osoba. Treba istaći da se ovaj način lečenja mora da primenjuje uz istovremeno pridržavanje dijete, fizičke aktivnosti i/ili primene lekova. Tehnike su različite: vežbe relaksacije, joga, transcendentalna meditacija i drugo.
Zabrana alkohola

Sigurno je dokazano da alkohol povećava krvni pritisak. S druge strane, prestanak uzimanja alkohola dovodi do smanjena krvnog pritiska kod osoba sa visokim krvnim pritiskom koje su ga svakodnevno konzumirale. Akohol povećava telesnu težinu. Jedna od najtežih komplikacija krvnog pritiska, moždani udar, češći je kod osoba koje uz visok krvni pritisak uzimaju i svakodnevno alkohol.

Facebook